Kodėl jums reikalinga google reklama?

google reklamaKad kiekvienam verslui yra reikalinga reklama – pripažįsta visi rinkodaros specialistai. Tačiau su šia nuomone nenori sutikti kai kurie verslininkai ir mano, kad nebūtina „mėtyti pinigų“ reklamai, nes ji „jokių stebuklų“ nedaro. Tokios nuomonės savininkams, matyt, ne itin pasisekė apie save reklamą pateikti tinkamoje vietoje reikiamu laiku, jei nebuvo pastebėtas reklamos efektyvumas. O galbūt tiesiog neteisingi buvo jo vertinimo kriterijai? Bet kokiu atveju, tie verslininkai, kurie visiškai neskiria dėmesio savęs viešinimui, reklamavimui, yra pasmerkti greitesniam ar vėlesniam bankrotui. Na, o tie, kurie laikas nuo laiko „iškiša nosį“ į bet kokią tinkančią reklamavimuisi erdvę, turėtų gerai paskaičiuoti, ar ši vieta yra pati tinkamiausia ir atitinkanti formulę „reklamai išleisti pinigai = reklamos efektyvumas“. Šį kartą panagrinėsime vieną iš reklamavimosi alternatyvų ir pasiaiškinsime, kuo verslui gali būti naudinga google reklama.

Daugiau informacijos: www.scopri.lt

1 TIESA. Paieškos sistema google yra pati lankomiausia visame pasaulyje, ja naudojasi maždaug 98 proc. interneto vartotojų. Jei į ją užsuka šitiek žmonių, tuomet būti ten ir apie save pranešti visam pasauliui, turėtų būti kiekvieno verslo atstovo siekis. Nes nieko nėra tikslingesnio, nei būti atrastam vienu metu kuo daugiau interesantų. Taigi google reklama yra tai, kas labiausiai reikalinga šiandieniam verslui. Konkrečios įmonės ar produkto reklamavimo skelbimas ar kokia kitokia reklamavimosi forma google arba kitose su ja susijusiose svetainėse bus matomas didžiulei auditorijai, taigi tai – nepaprastai efektyvu.

2 TIESA. Labai dažnai reklama nepasiekia tų žmonių, kuriems ji būtų pati vertingiausia. Pavyzdžiui, jei reklamuojamas kūdikių maistelis, tokio pobūdžio reklama turėtų kuo dažniau pasirodyti mamoms, moterims skirtuose interneto portaluose ar leidiniuose, per televizijos laidos, skirtos auginantiems vaikus, pertrauką. Labiausiai tikėtina, kad tuomet tikslingiausiai reklama bus nukreipta ir ją pamatys tinkama auditorija bei, žinoma, galbūt pasinaudos siūlomu produktu. Tačiau, jei tokio pobūdžio reklama bus aptinkama automobilio vairuotojams skirtose laidose ar svetainėse, susidomėjimas ja, labai tikėtina, bus prastas. Taigi, reklama privalo būti nukreipta atitinkamai žmonių grupei, tik tuomet ji pasieks reikiamų rezultatų. Google reklama yra vertinga tuo, kad reklaminis skelbimas gali būti nustatomas rodymui tam tikrose šalyse, tam tikra kalba ir konkrečioms vartotojų grupėms.

3 TIESA. Jei naudojatės google reklama, jums nereikės mokėti už parodytą skelbimą ar kitokį reklaminį plotą. Mokėsite tik tais atvejais, jei vartotojas konkrečiai susidomės tuo skelbimu, paspaus ant jo ir atsiras įmonės internetinėje svetainėje. Tai nepaprastai ekonomiška, taip pat yra naudinga, nes galima patiems reklamos kampaniją prižiūrintiems darbuotojams planuoti savo biudžetą, skirtą reklamai. Jei matoma, kad reklama suveikė efektyviai, galima laikinai pristabdyti reklamavimo procesą, vėliau prireikus vėl jį pajungiant veikti visišku pajėgumu.

4 TIESA. Nors nėra sudėtinga savarankiškai sukurti skelbimą, pasirinkti aktualius ir svarbius raktažodžius, prižiūrėti visą reklamos procesą google sistemoje, tačiau nieko neišmanant apie google reklamą, nevertėtų pradžioje jos imtis savarankiškai. Įmonės, kurios teikia paslaugas, susijusias su google reklama, pagelbės dėl sąrankos ar reklamos kampanijos palaikymo, o vėliau visa tai prižiūrėti bus galima ir ne specialistams. Tačiau sėkminga reklamavimosi pradžia yra labai svarbi, nė kiek ne blogiau turi būti sudaryti visi google reklamos etapai.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *